CROCODILE DUNDEE

Hello.

Sitter här med träningskläderna på och ska snart ta cyklen till stena parken. Ska träna en timme och sen vidare hem och plugga hela långa kvällen. Det jag ska plugga på är: Historia, engelska och geografi. Dagen var som den var. Började med geografi, engelska, hemkunskap och sist spanska där vi kollade på en film. Crocodile Dundee var den filmen vi kollade på. Det vi såg var i alla fall bra så jag tror hela filmen fortsätter att vara bra. Har fått hem både Meg Cabot Jagad och Klass 7B sommaren före sjuan så nu har jag att läsa. Entligen. En Frida tidning ska jag läsa ut också. Nu hinner jag icke skriva mera. Hoppas ni har haft en bra start på veckan.


Detta är inte samma bild som jag hade på detta inlägget: http://juliiawidjestal.blogg.se/2011/april/hogan-knows-best.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0