HOGAN KNOWS BEST

Hallå där hemma!

Jag vaknade runt 9 tiden idag men somnade om och sov till 10. Gick upp, bäddade sängen, bytte om och åt sedan frukost. Har lite ont i huvudet idag så jag får se hur jag mår tills ikväll. Jag och alla tjejkompisar ska nämligen till Louise i norrhult och fira valborg men vi får se ifall det blir något för mig. Även ifall jag har ont i huvudet så måste jag plugga. Har pluggat så jag kan hela G-delen och en fråga på överkursen. Jag kunde redan G-delen i torsdags men jag har pluggat på den ändå så jag inte glömmer bort frågorna. Kollade nyss på Hogan Knows Best och åt ett grönt och surt äpple, gott. Nu ska jag sätta mig vid skrivbordet och plugga. Sen får jag se vad jag hittar på för någoting. Ha en bra valborg.


Tagen av mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0