TRÖTT, TJURIG OCH ALLMÄNT UTTRÅKAD

HEJ!

Jag låtsas som att ingeting har hänt och börjar berätta om min dag istället. Skolan har inte varit på topp idag. Har varit trött, tjurig och allmänt uttråkad. Tog bussen hem och satt mig och kollade i den nya H&M katalogen. Massa fint hittade man där. Får ta och åka in snart till stan med tjejerna. Kvällen ser inte ut att bli så mycket roligare än dagen. Ska sitta fastklistrad framför skrivbordet och plugga på en massa saker. Bland annat: samhäll, svenska, hemkunskap och engelska. Rolig kväll va? Men innan kvällen börjar lida mot sitt slut ska jag ta en kopp te och lugna ner mig med en bra bok ♥. Lite bättre iaf!


Böcker jag läst under den senaste tiden. Ska nu ikväll börja med
Öppna ditt hjärta. Dem andra har jag redan läst ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0