KRÖP NER I SÄNGEN OCH SOV TILL 11

HEJ!

En sjuk tjej sitter här nu. Så har varit hemma från skolan hela dagen. Under dem timmarna har jag kollat på film, läst ut min bok, mobil bloggat, ätit glass och ätit kall tacos. Det kallar jag en redig chill dag. Fick migrän i ögonen idag på morgonen. Så märkte det precis när jag skulle äta frukost. Så istället för att äta frukost gick jag upp och tvättade bort sminket, tog på mig pyjamasen och kröp ner i sängen och sov till 11. Mycket skönt. Ska nog stanna hemma imorgon och vila ut mig ordentligt och fixa i ordning massa saker. Bland annat: Fundera på hur mina 2 rum ska se ut i Vetlanda, vad jag ska ha på mig på TC och massa andra saker. Ska även plugga matte, samhäll, hemkunskap och biologi. Så jag behöver nog stanna hemma en dag till!


By: Julia Widjestål

Kommentarer
Postat av: jonas

krya på dig julia:)

2011-09-19 @ 19:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0