KÄNDE MIG INTE PÅ TOPP

Hello!

Fruktsalladen passade mycket bra i magen. Ska nog gå och ta en skål till. Efter blir det att sova, sova och sova. Ska bli så himla skönt. Är hur trött som helst. Var med 99 - 98:orna idag. Jag kände mig inte på topp efter att ha varit sjuk i 2 dagar men jag försökte iaf. Fick många sparkar på benen så dem är helt slut. Så får vila upp dem nu i 9 timmar. Annars har dagen varit rätt bra. Fick reda på att vi har biologi prov om 2 veckor och matte prov om 4. Så imorgon blir det att börja förbereda sig på biologi provet. Inte så värst kul ska jag säga er..


Får bli en bild på Eric Saade bara för att jag nynade på hans ena låt,
Someone New precis. Bilden är även tagen av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0