FICK MED MIG MASSA FINT HEM

Hej hej!

Sitter och äter frukost nu. Mycket mysigt att vakna upp glad och sen veta att hela dagen kommer att vara bra. Idag blir det match hemma mot Urshult klockan 15.00. Så kom och kolla när vi kommer att vinna. Igår var det även TC. Det var riktigt roligt. Wilma och jag stog och dansade hela tiden i 4 timmar. Kanske vilade i 15 minuter under hela kvällen, sammanlagt! I förrgår var jag även i stan och shoppade med mamma. Fick med mig massa fint hem. Bland annat: Hög shorts, hög jeans, en tröja, 3 linnen, en ring, hårnålar, toffsar, hårband, puder, leggings och en tub BH. Mycket nöjd! Bilder kommer snarast.


Min frukost idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0