BARA ETT PAR UGGS TILL VINTERN

HEJ!

Var i Växjö idag igen. Fast idag blev det ingen shopping. Bara ett par uggs till vintern. Var även hos tandläkaren. Det var därför vi skulle in till Växjö idag. Hittade även vinterskorna idag. Köpte dem inte men det är dem som jag vet att jag ska ha. Antigen ska jag ha dem svarta eller dem bruna. Jag tror dem bruna. Riktigt fina var dem. Jag tänker dem bruna skorna till en svart eller en blå jacka. Hm.. får klura lite på det. Skolan var iaf riktigt bra. Gjorde klart en massa och ligger bara lite efter i matten nu. Så det är skönt! Ikväll blev det att kolla en liten snutt på TT. Min bror skulle visst ha tven hela kvällen idag bara för att jag hade det igår. Men imorgon blir tven min iaf.


Hade ingen bild som passade till detta inlägg. Så det får bli en bild på
mig och Julia som dvärgar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0