SNART BLIR DET SOM VANLIGT

Hello. Hoppar bara in här för att säga att jag lever och att jag snart kommer att börja blogga redigt igen. Drygt 2 veckor kvar tills vi flyttar till Vetlanda. Då ska ni få se att denna blogg blir fylld med massa texter och bilder. För övrigt bär jag rött nagellack, mönstrade tights och mins lila mjukis byxor, mysigt! Ikväll ska jag läsa alla blad i idrotts boken och äta nybakta bullar och vanilj te, mums. I helgen var jag i Jönköping på IKEA. Köpta massa små saker till mitt nya rum. Har även kommit på vad jag ska köpa till mamma i julklapp, och i slöjden gör jag en sak till farmor. Längtar efter julafton nu. Men först tar vi flytten till Vetlanda. Nu ska jag plugga idrott. Vi hörs mellan den 25 november och 2 december. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0