MOBIL BLOGGAR

Hej hej! Efter att ha sovit ut tills klockan blev 10 kände jag riktigt utvilad. Då bestämde jag mig för att storstäda hela mitt rum och min toalett. (Resultatet får ni imorgon). Efter att ha städat i någon timma, så satt jag mig med en filt, vanilj yoghurt med cornflakes, te och gårdagens avsnitt av idol i soffan och chillade, mysigt. När jag suttit där en stund gick jag upp och pluggade en stund på fysiken. Ska hoppa in i duschen snart där keratin shampoo och rakhyvlen väntar. Efter duschen sminkar jag mig och målar både naglar och tånaglar och sen väntar en god lunch med mamma. Vid klockan halv 4 sticker jag till Åseda till Therése där även Wilma väntar. Sen går vi 3 upp till Evelina och käkar pizza och taggar inför kvällens roligheter. Nu väntar duschen. Puss!

Kommentarer
Postat av: vi

asså blogg det var en vecka sen nuuuuuuu!!!

2011-11-12 @ 17:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0