4 NOVEMBER 2011

Hej alla trogna läsare! Jag ska nu berätta vad jag har varit dem senaste dagarna. Den här veckan har jag haft höstlov! Så i veckan har jag umgåtts med mina vänner, tagit det lugnt, pluggat och idag har jag badat i Växjös badhus. Mycket roligt och mysigt höstlov. Jag har också fått resultat på 2 av mina prov. Fick B på biologi provet och E, C och A på spanska provet. (Man fick betyg på varje uppgift på provet). Våran dator har lagt av (en andledning av 2 om varför jag inte har bloggat), och i helgen ska jag gå på Club Nordic och sova hos Wilma. Den andra andledningen till att jag inte har bloggat är att jag inte har haft några bilder och har ingen design. Så nu när jag flyttar till Vetlanda den första december kommer jag att kunna använda min laptop. Då blir det andra bullar ska ni se. Då blir det en hel del förändringar. För det första, en ny design, mer bilder, mer om mode och träning och lite mindre om mitt liv. Bra va? När jag sover hos Wilma i helgen så ska jag ladda upp alla mina bilder från kameran på hennes dator. Då har jag jätte mycket att blogga om. Men innan jag sätter igång att blogga igen SKA en design in!! Då kommer mitt bloggsug att komma! Återkommer i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0