TURKIET

Hello.

Har sitter jag nu i Turkiet och ar pa datorn. Finns inte A A men det finns Ö sa jag tror att ni vet vad jag menar. Det ar jatte harligt har nere och jag har det super bra. Vill inte aka hem men det ska aven bli kul att traffa alla vanner. Min kompis Johanna fyllde ju aven 13 ar i torsdags sa grattis till dig min fina van. Ikvall blir det att ga pa stan och handla nagra presenter till mina fina vanner. Men vad det ar sager jag inte. Men jag tror att dom kommer att bli glada. Har brant mig lite pa axlarna men det kommer troligtvis att vara borta imorgon. Ska sova med kylmedel eller vad det heter. Har tagit massa med bilder sa det kommer sjalvklart att komma pa bloggen. Jag tror att det var runt 80 bilder men mer ska det bli. Ska upp pa mitt rum nu och duscha och fixa mig för att ga till resturangen. Kommer hit och satter mig en annan gang. Hoppas att ni har det bra dar hemma. Puss.


Min favorit klanning.


Kommentarer
Postat av: Sofia ♥

Hihi! Johanna är 14 inte 13♥

2011-05-30 @ 07:55:02
Postat av: Ebba:)

haha, skrev du fel? !4 fyller hon ju faktiskt :D

Hoppas du har det bra <3

2011-05-30 @ 19:29:16
Postat av: ebba

14 menar jag *

2011-05-30 @ 19:29:40
Postat av: jossann :)

MEN JULLAN JAG SAKNAR DIG! :'(



OCH JAG KAN VÄLL ERKÄNNA ATT JAG ÄR EN LIIIITTEN

SMULA AVUNDSSJUK :/ KOM HEM ÄLSKLING (L) :D

2011-05-30 @ 22:18:17
URL: http://jcsakshaug.blogspot.com
Postat av: Sofia ♥

Jag saknar dej oxå ♥ hoppas du har det superbra:)

Jag älskar dej ;*

2011-05-31 @ 18:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0