TEAM TALK

Hallå hemma i stugan!

Klockan rinner på och jag ska snart krypa till korgs och läsa några blad i historia boken och även i boken Meg Cabot Jagad. Ska bli jätte roligt att få börja läsa den nu. Så länge som jag har fått väntat.. Tänkte berätta om dagen lite nu då innan jag går upp och lägger mig. Började med att jag inte fick någon sovmorgon. Istället gjorde jag mitt geografi prov och fick provet rättat på en gång och fick VG. Super stolt över det. Geografi lektion efter det och sen, engelska, hemkunskap och sist spanska. Efter skolan tog jag bussen hem och bytte om till fotbolls kläder och gjorde mitt egna smoothie recept. Riktigt gott blev det. Ska börja göra smoothies till mellanmål. Nyttigt med ju! Träning. Tränade en timme och efter var det Team Talk. Hem, duscha och äta och sen sitta resten av kvällen vid datorn. Nu ska jag slita mig från datorn. Hoppas ni har haft en bra måndag.


Hade ingen passande bild till detta inlägg så det fick bli på mitt
Bonus kort från Gina Tricot som jag fick i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0