SKÖNT ATT FÅ SLAPPNA AV LITE

God eftermiddag!

En ny duschad Julia sitter här nu och är entligen varm i kroppen igen. Har frusit igenom hela dagen. Dagen var inte alls som jag förväntat mig. Blev att cykla till Näshult istället och den vägen är inte den väg man väljer precis. Uppförs backar hit och dit. Hur jobbigt som helst. Fick cykla själv också eftersom Wilma fick punka på cyklen. En rolig dag har det varit i alla fall. Men det var inte roligt att cykla. Två stycken som var med tog ju sitt första dopp också. Jag säger ordet kallt för det. Nu är jag i alla fall hemma och väntar på att mina ny tvättade mjukis byxor ska torka. Vid 6 ska jag hem till Julia med Jossan och kolla film med massa god saker. Har inte varit med dom godingarna på hur länge som helst så det ska bli roligt. Ska gå och ta en huvudvärks tablett nu och göra mig en kopp te. Sen ska jag lägga mig i min säng och läsa lite. Skönt att få slappna av lite nu efter denna cykel dag.. Puss.


By: Julia Widjestål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0