SJUK


Har åkt på att bli sjuk nu också! Ligger hemma och har ont i halsen, huvudet, kroppen och känner mig lite illamående. Inte ett dugg roligt. Hade ställt klockan på 06.20 idag men tänkte att jag bara skulle ligga och
dra mig lite. Men jag somnade om till 7. Och då farde jag upp i en väldig fart och tänkte att jag hinner till skolan. Men då kom pappa och kände mig i pannan och då hade jag feber. Så gick och la mig i soffan och kollade på tve. Jag sa till pappa till och med att jag ville till skolan även ifall jag var sjuk och göra geografi provet. Men det var bättre att stanna hemma sa pappa då. Pappa är nu iväg och köper halstabletter till mig. Mjölk och lite choklad också. Mjölken ska jag ha till oboy. Även om man är sjuk får man gotta sig med god saker. Nu ska jag lägga mig i soffan igen och se ifall det är någoting bra på tven. Det är det säkert inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0