SHOPPING IN MY HEART

Hej hej!

Här sitter jag nu framför min efterlängtade datorn som entligen har fått ett internet som funkar. Försökte hela morgonen att få igång internet men lyckades inte. Och därför betydde det att det inte blev något såkallade "morgon inlägg". Runt klockan 10 åkte mamma och jag till stan och tänkte shoppa det sista till Turkiet. Jag hittade ett shampo och ett balsam, rengörings medel, ett linne på rean, korta strumpor man kan ha i ballerina skor, en strand klänning och en liten plånbok som man kan lägga glasspängar i. Lyckade saker till jag jag. Älskar allt som nu ligger i resväskan till Turkiet och i min fullproppade gaderob. När vi kom hem hade vi även fått ett packet från H&M och där i fanns det en svart jump suit, 4 linnen och ett till mönstrat linne. Fanns också en mörkblå högkjol men det passade inte så den fick vi skicka tillbaka. Lyckad dag. Skulle egentligen gått på bio idag också med Therése, Johanna och Wilma men jag kände inte för det. Istället blir det att kolla på när Julias lillasyster spelar fotbolls match med Julia vid klockan 18.30. Snart så är hallon pajen klar som står och gräddas i ugnen. Efter ska jag upp på mitt rum och packa lite till till Turkiet. Bara 3 dagar kvar nu. LÄNGTAR SÖNDER. Ha en fortsatt bra dag.


By: Julia Widjestål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0