SÅLD PÅ HUS

Hello.

Hur ska jag börja detta inlägget? Jo, kom hem från skolan för någon timme sen. Var vrålhungrig så åt 4 stora kroppkakor. Gott. Skolan gick snabbt och smidigt idag. Den roligaste lektionen var svenskan. Vi håller på att skriva en egen berättelse där. Och då får man välja en bild och sen ska man skriva en berättelse som kommer upp i huvudet när man ser bilden. Och jag har redan skrivit 3 stora blad. Tog en bild med två boxnings handskar, hihi. Det snabbt när man har bra fantasi. Jag ska snart låsa in mig i mitt rum och plugga på geografin. Vill helst ha VG på det provet så det gäller att plugga, plugga och plugga. Ikväll ska jag vara hemma och kolla på Såld på hus och läsa. Ha en fortsatt bra dag.


Favorit platsen när jag solar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0