ONT I MITT LÅR

Hallå där hemma!

En ny duschad Julia sitter här hemma nu och har jätte ont i mitt lår. Vet inte vad som har hänt med det men någoting har i alla fall hänt. Helgen har haft både fördelar och nackdelar. Fördelarna var timmarna vi inte hade någon träning. En annan fördel var att jag träffade 3 nya kompisar. Roligt, roligt. Nackdelar var att vi tränade så länge på samma sak och att jag fick ont i mitt lår. Men nu är det i alla fall över och jag är hemma och ska äta mat alldeles strax. Ska snart gå och plocka fram lite kläder tills imorgon och sedan sitta vid datorn igen och checka in lite kläder på Gina Tricot. Absolut min favorit affär, love it. Nu ska jag sluta tjata. Hoppas ni har haft en mysig söndag. XOXO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0