MIN SKOLAVSLUTNINGS KLÄNNING


Från Gina Tricot. Heter Mona dress och kostade 199:-

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! Tänkte höra vilken storlek du har på den Mona Dressen, samt vilken färg och om du är villig att sälja den? :D

Svara på min mail, eftersom jag ej har blogg: [email protected]



Mvh Jennie

2012-03-27 @ 11:59:39
Postat av: Jennie

Hej! det är såhär att jag klickade hem just en sådan klänning, Mona Dress Svart förra veckan från Tradera. Har länge vart ute efter en sådan, och lyckades som sagt få hem en förra veckan. Dock råkade min mamma skvätta blekningsmedel över den, när hon höll på med annat, och du kan ju själv tänka dig hur den ser ut nu. :/



Därför tänkte jag höra, vad du har för storlek på din, och om du har den i svart och har lust och sälja den? Är säker på att vi kommer överrens om ett bra pris. Du kan väl höra av dig till min mail: [email protected] eftersom jag inte har blogg. Tack! :)



Mvh Jennie

2012-03-27 @ 12:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0