MÅNGA IDÉER I HUVUDET

Hello!

Jag har nyss duschat och tagit på mig min röda mjukis dress och skrivit klart en liten packnings lista till fotbolls lägret som är i helgen. Dagen gick snabbt i skolan idag. Började med samhäll, matte, idrott och sist biologi. Bra dag. Efter skolan åkte jag, mamma och syster direkt in till stan så åkte jag till sjukhuset i 35 min ungefär. Åkte till grand samarkand och köpte mig ett par flipp flopp, en jeans jacka, ett linne, en skolavslutnings klänning, ett 2 pack svarta leggings, cykelbyxor, ett 30 läppsyl till Turkiet (14 dagar kvar nu) och så fick jag 3 stycken prover på shampo och balsam. Ett för att man ska få glansigt hår, ett annat för färgat hår och ett till skadat hår. Allt detta kommer att komma på bild. Har tagit kort på det med min kamera så kommer att komma på bloggen på fredag. Tog en god fika också. En morots kaka och en festis. Gud var gott det var med morots kaka. Älskade det innan och det gör jag nu också, mums. Nu dricker jag te och ska sätta mig i min soffa nu och läsa i Meg Cabot Jagad. Sen sova. Men först ska jag blogga lite. Har mycket idéer i huvudet. Puss.


Ett nytt sånt här linne köpte jag idag. Mitt andra gick sönder där
bak i ryggen så fick köpa ett nytt.

(TILL KATEGORIN NEDRÄKNING TILL TURKIET PÅ GRUND AV ATT JAG
 SKREV ATT DET VAR 14 DAGAR KVAR)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0