INTE SHOPPAT SEN DEN 9/4

God kväll bloggen!

Fick i mig lite mat nyss och det var riktigt gott. Har leget framför tven nästan hela dagen samt varit på datorn och bloggat. Läst i min Frida tidning också och druckit några koppar med te. Ätit halstabletter för min hals som gör så ont när jag sväljer. Innan när jag satt i soffan och läste Frida så kände jag att det droppade någoting från näsan. Jag trodde att det var snor men det var visst näsblod som bara rann och rann. Äckligt, är det ordet jag beskriver det ögonblicket. Det blir nog att vara hemma imorgon från skolan också. Så då missar jag staden med Therése, Tova och Wilma. Jag som hade längtat efter att få shoppa. Inte shoppat sen den 9/4 och det är alldeles för långt. Men men.. så är livet. Tänkte att jag skulle skriva ett sms till någon av tjejerna som ska till stan och fråga ifall dom kan köpa ett par spetsleggings till mig. Skulle bli jätte tacksam för det ifall dom ställde upp på det. Och ifall jag är frisk på lördag så kanske jag får åka in på morgonen där och shoppa tills kvällen. Hoppas, hoppas att jag är frisk. Vill inte missa TC. Nu ska jag sluta babbla och hitta på någoting roligt att blogga om. XOXO.


Den goda maten som vi åt i lördags hos Louise i Norrhult!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0