HISTORIA LÄXA OCH VANILJ TE

God kväll!

Förmodar att nästan alla har hört om vulkan utbrottet? Själv är jag väldigt orolig över att askan ska sprida sig så jag och min familj inte kan åka till Turkiet. Skulle verkligen vara en otursdag för mig då. Men vi får hoppas att vi kan lyfta från Jönköping imorgon klockan 17.00. Nu sitter jag och äter en mini magnum strawberry white. Mumsigt. Snart ska jag göra mig en kopp te och sen upp på mitt rum och göra någoting som jag inte vet än. Jo nu vet jag vad jag ska göra. Jag ska sätta mig och göra klart historian så jag slipper ha med mig den till Turkiet. Man vill ju inte sitta och plugga på semestern. I så fall så kommer jag att göra det på kvällarna. Sent på kvällarna.. Har nyss duschat efter att ha varit med Wilma en stund. Vi bakade en jätte god kladdkaka och kollade på film. När vi kollade på film så råkade jag somna så inte så kul för Wilma att sitta och kolla på film själv. Skolan idag då. Spanska, matte, svenska och historia hade jag idag. Dagen gick i ett lagom tempo och man skrattade väldigt mycket. Kanske lite för mycket! Eller vad säger du Wilma? Nu ska jag göra mig en kopp te som sagt. Men några mer inlägg ska jag försöka att göra i alla fall. Puss & kram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ja väldigt mycket skatt! :D

Tur jag har dig, du är bäst!

loveu <3

2011-05-25 @ 14:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0