HAR NOG SOVIT I 12 TIMMAR

God morgon!

Har sovit hur gott som helst inatt. Har nog sovit i 12 timmar eller någoting. Jag gick ju och la mig i sängen igår och läste som jag skrev på bloggen. Men efter läst några kapitel blev jag så trött så jag somnade till klockan var så mycket som 22.00. Så då gick jag upp i sängen. Tog på mig pyjamas, borstade tänderna, åt en macka (var jätte hungrig), var på datorn lite och sen somnade jag och sussade sött igen. Så idag är jag utvilad och pigg, skönt. Sitter här vid datorn fixad och äter frukost. Te och mackor. Samma frukost för mig varje dag. Förutom på helgerna för då kan det variera mellan scons och sånt. Idag har vi också elevens val och då är det fotbolls tunering och brännboll som gäller. Roliga val.. men fotbolls tuneringen blir väl rolig. Ska försöka vara med och göra mitt bästa i alla fall. Har ju sträckt mig i låret och är fortfarande förskyld med massa hosta. Vill ju att det ska vara borta när jag åker till Turkiet om exakt en vecka idag. Längtar sönder. Ha en bra onsdag. XOXO.


By: Julia Widjestål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0