GÅRDAGEN

Hello.

Jag vill börja detta inlägg med att säga förlåt för den dåliga uppdateringen igår. Men igår vaknade jag halv åtta. Halv åtta? Rekord tidigt för mig på en lördag. Och då frågade mamma om vi inte skulle åka till mormor och morfar så då blev det att fixa sig lite snabbt och äta frukost och sen åka dit. Så då hann jag inte blogga på morgonen så då vet ni varför. När vi kommit hem från Viserum så duschade jag och gjorde mig fräsch för kvällen och det tog en och en halv timme tror jag. När jag var klar med att duscha så packade jag väskan för kvällen och för att bege mig till Therése där även Tova, Sofia och Ebba var. Åt också där emellan så hann inte blogga då heller. Men efter jag ätit så påbörjade jag skriva ett inlägg men då var klockan kvart i 3 och vi skulle va hos Therése klockan 3 så jag hann inte sitta vid datorn då heller. Och på kvällen var vi i Växjö som sagt på TC och hade det hur kul som helst. Verkligen en kväll som man sent kommer att glömma. Nu sätter jag punkt på detta inlägg så berättar jag mer om dagen efter detta inlägg publicerats.


Bild i repris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0