FRÖS HÄCKEN AV MIG

Hallå hallå!

Nu så håller jag på att välja kläder tills imorgon. Har valt jeans och tröja så är strax klar. När jag är klar ska jag lägga mig och läsa i min bok. Klass 7B varma händer frusna hjärtan är det jag läser nu. Var nere vid fotbolls planen innan och kollade på när min kompis Julia spelade. Deras lag vann med 4-3. Kollade även på när killarna i våran ålder spelade match. Dock förlorade dom med 4-3. Åkte hem efter det eftersom jag frös häcken av mig. Riktigt kallt var det. Städade då mitt rum, tvättade håret och kollade på Hellcats. Var hemma själv så satt mig och pluggande en stund också. Det är så skönt att plugga när man är ensam hemma. Så kan nu den första TDS på geografin. Nu ska jag byta om till pyjamas och sedan lägga mig och läsa. XOXO.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0