ALLT ÄR NER PACKAT

God morgon!

Färdig & fixad för skolan och även redo att åka till Turkiet efter skolan. Ska bara gå till 12 och mamma ska jobba till halv 1 så medans mamma jobbar ska jag gå hem till pappa och säga hejdå och så skulle jag även få en päng. Allt är ner packat och jag hoppas att vi kommer att kunna flyga idag. Ask molnet har lagt sig över Gotland och Tyskland nu så det kanske inte kommer att sprida sig mera. Vi får väl hoppas det. Min outfit idag är en vit tunika, jeans jacka och svarta leggings. En enkel outfit som inte kommer att komma på bild idag. Men jag har tagit en bild med kameran på resväskan och hand bagaget så det kommer att komma upp på bloggen om drygt en vecka. Även med mobilkameran har jag tagit lite bilder. Jag kommer att vara på datorn ibland när jag är i Turkiet men då får det nog bli bilder i repris. Hoppas att ni kommer förstå att det inte kommer bli så bra uppdatering. Nu ska jag äta frukost. Hörs nog med något inlägg efter skolan när jag är hos pappa. Om inte vi gör det så hoppas jag att ni får en bra vecka och att ni får det bäst. XOXO.


Jeans jackan jag bär idag.


Kommentarer
Postat av: W

ha det så bra nu!

kommer sakna dig såhäääääääääääääääääääääär mycket! :( ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN! <3

2011-05-25 @ 14:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0