ALIBABA

Hej hej!

En ny duschad Julia sitter har framför datorn nu i Turkiet och har det kanon bra. Sista dagen idag för varan familj har i Turkiet. Aker hem imorgon pa morgonen sa hinner i alla fall ata den goda frukosten en gang till. Vi har legat vid havet hela dagen idag nastan. Nastan lite för varmt dar nere men om man dricker mycket cola sa funkar det att ligga och pressa lite till. Sag att jag skrivit fel pa mitt första inlagg har ifran. Johanna fyllde ju faktiskt 14 ar och inte 13 som jag skrev. Haha. Men alla skriver val fel nagon gang. Snart ska vi ga och ata och sen ska vi ga till en galleria som heter Alibaba. Dar ska jag kopa mig ett par Ray Ban glasögon. Har inte sa mycket mer att saga. Bara att jag langtar efter alla mina fina vanner. Men vi far se till att traffas pa torsdag. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0