21 MAJ 2011

Hello.

Förlåt för den dåliga uppdateringen igår men jag var hos Tova hela kvällen och sov även där så då hoppas jag att ni förstår att det inte blev någon bra uppdatering. Men den blir inte så mycket bättre idag heller. Vid klockan 14.00 så ska jag spela match. Efter det ska jag och några till käka pizza på uteserveringen. Mysigt. Sen på kvällen där ska jag vara hemma och då kan jag nog blogga lite. Skulle bloggat igår lite innan jag åkte till Åseda men då gick det inte att ladda upp bilder på datorn av någon konstig andledning så då fick det inte bli några inlägg. Nu så har jag i alla fall kommit hem från Tova och nu väntar jag på att maten ska bli färdig. Sen åker vi till stena parken och spelar match. Kom och kolla, börjar klockan 15.00. Nu sätter jag punkt här. Chio bella.


By: Julia Widjestål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0