18 MAJ 2011

Hallå hallå!

Hemma efter att ha varit på bakboden i några timmar. Satt där med Jossan och Wilma och åt glass och snackade. Trevligt. Cyklade hem och satt mig här. Blir ingen träning för mig ikväll. Vill vara pigg till lördag då det är match. Och såklart till turkiet som vi snart åker till. Inte så roligt att vara förskyld och hostig då ju. Så jag får ta det lugnt i helgen efter matchen. Skola idag. Hade elevens val som jag berättade i morse. Hade ju som sagt fotbolls tunering och brännboll. Jätte kul var det. Mitt lag i fotbollen kom 3:a av 5 lag. Rättså bra tycker jag faktiskt. Snart ska jag äta lite och plocka fram kläder tills imorgon. Sen ta cyklen igen och cykla ner till fotbolls planen och kolla på när mitt lag tränar. Ska nog stanna kvar sen efter och kolla på när min kompis storasysters lag spelar match. Nu måste jag äta ifall jag ska hinna. Puss & hej.


By: Julia Widjestål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0