17 DAGAR KVAR TILL TURKIET

Hej igen!

Jaha nu sitter jag och dricker te och ska gå upp och fixa till mig snart. Sitter här med morgonrock och nattlinne så borde göra det faktiskt. Jag steg upp runt 10 tiden idag och bestämde mig för att städa rummet, plugga och göra smoothie idag. Ska vara riktigt duktig idag och göra saker som behövs. Städat rummet är jag snart klar med. Jag har bäddat sägen, dammat av alla möbler och bytt påse i sopptunnan, intressant va? Bara att damsuga kvar sen så är rummet färdig städat. I torsdags hade vi ju som sagt prov men jag låg hemma och var sjuk så jag gjorde inte provet. Vi har geografi lektion imorgon på morgonen så jag ska fråga min geografi lärare ifall jag kan gör det imorgon. Vore va skönt att ha det gjort. Så det är det jag ska plugga på ifall ni undrade. Smoothie ska göra sen i eftermiddag till mellenmål och sätta mig ute i solen och plugga lite smått. Kan ju det mesta faktiskt. Nu ska jag upp och fixa mig. Ha en bra söndag. P.S. Glömde ju nedräkningen både i fredags och igår så jag gör det på detta inlägget nu. 17 dagar kvar till Turkiet. Därför blir detta inlägg i kategorin nedräkning till Turkiet.


Mitt dofthjärta som luktar så gott.

(MOBIL KAMERA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0