14 MAJ 2011

God morgon!

Jag förmodar att jag är den ända som är uppe just nu. Ska på fotbolls läger så jag gick upp 06.45. Ska vara vid klubbstugan vid 8. Har ingen aning om ifall det blir roligt eller tråkigt. Men vi tjejer som ska med får försöka att ha det roligt i alla fall. Tänkte berätta lite om kvällen nu. Det började med att jag tog cyklen till Elin. Där åt vi tacos, snackade och hoppade studsmatta. Drog vidare till konsum och inhandlade godis och choklad. Cyklade vidare till skolan och gungade på den nya pizza gungan, kul kul. En stund på unkan var vi med och sista timmen var vi vid gölen. Bra kväll. När jag kom hem somnade jag på en gång och sov tills klockan skulle ringa. Nu är jag uppe och ska byta om snart. Äta frukost och sen vidare till konsum och köpa tandborste, halstabletter, choklad och läppsyl. Det kommer inte bli någon bra uppdatering under den här dagen. Men ska ska fråga Tova ifall jag får låna hennes mobil och blogga något inlägg. Ifall ni inte hör av mig under dagen så hoppas jag att ni får en bra lördag. Samt en bra söndag. Puss.

'
Från förra gången vi var vid gölen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0