12 MAJ 2011

Hej hej!

Nu är jag hemma och har det tråkigt. Sitter och tänker på om jag ska ta en buss till åseda. Vill inte sitta hemma och ruttna. Skolan var rolig idag. Spanska lektionen var roligast för jag fattade mycket på den lektionen. Matte, samhäll, spanska och svenska var lektionerna jag hade idag. Efter skolan skulle jag ta bussen hem men hade visst glömt busskortet idag så fick gå till mamma så körde hon hem mig. När jag kom hem packade jag till utbildnings lägret som är på lördag till söndag och så packade jag till pappa som jag åker till imorgon. Veckans ord och spanska glosorna gick kanon idag. Gissar på fullpoängare på båda förhören. Imorgon har jag bestämt att jag ska va med Julia och Jossan. Har också bestämt att vi ska planera öland och mysa tillsammans imorgon. Hoppas det blir av. Ska gå och se ifall det finns någoting annat att göra än sitta vid datorn. Hoppas ni har haft en fin dag.


SHOPPING ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0