11 MAJ 2011

Godmorgon.

Igår bloggade jag inte för att det inte gick att publicera inlägg utan för att mitt internet inte funkade igår. Så det fick bara bli ett inlägg igår. Och idag kan jag inte blogga så mycket heller. Direkt efter skolan åker jag till Växjö så ingen fotbolls träning idag inte. Och direkt efter Växjö så ska jag plugga veckans ord och spanska glosor. Skulle pluggat på spanska glosorna igår men glömde böckerna i skolan, smart Julia.. Så det fick bli en lugn och skön dag igår också med underbart väder. Nu så är jag färdig fixad och klar och ska äta frukost nu. Mackor och te. Idag kör jag på shorts och en nedstoppad tröja. Tar ju så lång tid att lägga upp dagens outfit på datorn med kameran så outfitar får bli när jag är hos pappa. Nu måste jag äta frukost. Ha det bra. XOXO.


PEACE ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0