1 MAJ 2011

God eftermiddag!

Har kommit hem från Therése nu. Sov där inatt i hennes husvagn med hon, Wilma och Johanna Mysigt. Var i Norrhult igår också som sagt. Hade det jätte trevligt och roligt med alla tjejer. Vi åt god mat, skrattade, sjöng, kollade på majbrasan och fyrvekerier, åt banan med choklad, massa godis och hade det jätte bra. Kom hem runt halv 11 och efter gick vi hem till Therése och sov där. Vaknade runt 11 tiden idag och kollade på Eva & Adam och åt sedan frukost och kollade samtidigt på Paris Hilton Dubai BFF någoting. Sen gick vi ut i husvagnen igen och kollade på Eva & Adam och samtidigt regnade det på husvagnen, älskar när det gör det. Nu är jag som sagt hemma och ska snart äta mat. Efter maten ska jag plugga in en fråga i huvudet sen ska jag gå till Therése igen. Vi ska gå ner och kollade på när min kompis Julia spelar fotboll. Hoppas vi inte blir för blöta bara. Ha en bra söndag.


Geografi prov på torsdag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0