VI SÄTTER IGÅNG IGEN!

Dag 01 - En bild på mig och lite fakta om mig.
Dag 02 - Om jag var tvungen att välja mellan att äta min favorit rätt varje dag eller äta olika maträtter som jag inte tycker om.
Dag 03 - Två låtar jag aldrig kommer tycka blir gammla.
Dag 4 - Mina favorit kläder till vardags.
Dag 5 - Vad jag gör precis när jag vaknar och ska gå och lägga mig.
Dag 6 - Min favorit färg på våren/sommaren/hösten/vintern.
Dag 7 - Fyra favorit plagg just nu.
Dag 8 - En bild på mig som liten.
Dag 09 - Vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon.
Dag 10 - En person jag alltid vet finns för mig.
Dag 11 - Berätta om min högsta önskan.
Dag 12 - Något jag längtar efter.
Dag 13 - En person som alltid får mig att skratta.
Dag 14 - En låt som får mig att gråta.
Dag 15 - Vad jag andvänder för smink.


Kommentarer
Postat av: ebba

juliaa... jag gjorde denna för att jag inte ville ha lika dant som alla andra..

Snälla kan du itne byta eller ngt, o nu ligger vi på samma dagar med så då blir det inte kul!

kram (: <3

2011-03-01 @ 21:26:59
Postat av: Julia (Svar Till Ebba)

Jo, såklart jag kan byta :D kram <3

2011-03-02 @ 17:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0