VETLANDA

Jag bloggade inte igår för att jag inte hann vara på datorn. Nästan dirket efter jag kommit hem från skolan kom mamma och hämtade mig. När jag kom hem packade jag upp resväskan, lade in ren tvätt i gaderoben, provade nya kläder som jag hade fått hem från H&M, berättar mer om det senare, fixa iordning innan tjejerna kom ut till mig och ta det lite lugnt. Vid 18.00 tiden kom tjejerna till mig. Vi lagade tacos, snackade en massa, åt massa gott och spelade Wii. Runt halv 11 åkte dom hem och då la jag mig och läste och somnade med boken i händerna. Idag vaknade jag vid åtta och tänkte att jag skulle gå upp så jag inte sover bort hela dagen. Men jag låg kvar och tänkte på vad jag skulle hitta på idag så då somnade jag om igen. Vid 9 tiden kom min lillasyster Tyra upp och väckte mig och kröp ner under mitt täcke, mysigt. Efter hoppade jag in i duschen och efter det sminkade jag mig och sedan vidare till Vetlanda. Där tog vi en fika och gick runt i lite affärer. Hem och lägga sig och kolla på en film och vila lite och äta mat. Mamma, jag och Tyra åkte efter maten och hyrde en film till mig och köpte godis tills ikväll. Filmen som jag hyrde kommer på bild på detta inlägget här nedanför. Men nu så kommer det att komma lite mindre inlägg. Så fortsätt att ha min blogg uppe.

/Julia ♥

TONIGHT!

(MOBIL KAMERA)


Kommentarer
Postat av: Anonym

den filme är bra(y)

2011-03-12 @ 18:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0