SVERIGES MÄSTERKOCK

Konichiwa!

Skola som en helt vanlig dag idag. Vi började med engelska istället för samhäll idag eftersom våran samhällslärare var ledig. Matte, idrott och kemi sist. Cyklade hem efter skolan och satt mig vid skrivbordet och började att öva in glosorna som är tills på fredag. Cyklade ner till konsum efter jag kunde alla glosor och köpte en Mentos Mint och en Sportlunch. Ska ta fram papper och böcker nu och sätta mig vid mitt skrivbord och studera ett tag. Ikväll ska jag kolla på Sveriges Mästerkock. Väldigt fint väder har det varit idag. Så nu känns det verkligen att våren börjar att komma.


Hade ingen bild som passade till detta inlägg så får bli en bild från förra gången
som jag pluggade till svenska provet om Grekis Mytologi!


Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Vinn en uggla!

Hej! Vill du vara med och tävla om ett tufft halsband? :) Kram!

2011-03-23 @ 20:16:14
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0