SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Postat av: :D : 1. Är du kär i någon?
2. Går du oftast hem efter skolan eller följer du med en kompis?, varför?
3. Varför började du blogga?
4. Bedömer du snabbt en person du inte känner?
5. Är det någoting som du skulle vilja ändra på dig själv och ditt liv?

Svar: 1. Jag är inte kär i någon just nu.
2. För det mesta går jag alltid hem eller tar bussen hem direkt. Jag gör det för att jag brukar vara trött efter skolan så då vill jag hem. Eller om vi har ett prov/läxa så då vill jag göra den.
3. Jag började blogga för att mina kompisar gjorde det och att min favortbloggare (www.fokis.se) gjorde det. Jag tyckte att det verkade roligt så jag vill sätta igång med en egen blogg.
4. Jag vet faktiskt inte vad jag ska svara på denna fråga. Nej, tror jag blir mitt svar.
5. Jag skulle vilja ändra på min längd och min röst. I mitt liv skulle jag vilja sluta att vara så pedantiskt som jag är. Men det kommer jag snart och sluta med.



Postat av: ååå : 1. Trivs du i skolan?
2. Tror du att du kommer börja röka?
3. Vill du ha en ny mobil?, vilken?

Svar: 1. Jag trivs väldigt bra i min skola. Men jag skulle kunna trivas bättre.
2. Nej, det kommer jag verkligen inte göra. Det är en sak som jag har bestämt mig för sen jag var liten. Ger fula tänder och kan orsaka till allvarliga sjukdommar.
3. Jag vill gärna ha en ny mobil. Och jag vill ha en Iphone 4 med ett snyggt leopard skal.



Postat av: Anonym : 1. Gillar du din fröken?
2. Skulle du vilja ha din gamla lärare som du hade i mellanstadiet?

Svar: 1. Jag gillar min fröken ibland och ibland kan jag verkligen hata henne.
2. Både ja och nej svarar jag på denna fråga.

Postat av: Anonym : Litar du på allt dina vänner säger?

Svar: JA med stora bokstäver.

Postat av: Den bästa Lollo : Vem skulle du vilja va för någon person över en dag?

Svar: Jag vet faktiskt inte. Jag tror att jag skulle vilja vara Foki, någon av mina kompisar eller en kändis.

Postat av: Tha! : 1. Hur lång är du?
2. Hur mycket väger du?
3. Vad andvänder du för smink?
4. Vilka är dina favorit kläder?
5. När går du och lägger dig och när går du upp?

Svar: 1. Jag vet inte hur lång jag är. Men jag tror att jag kan vara 1.48-1.50 tror jag. En kort männsika är lilla jag.
2. Det vet jag inte heller. Men runt 35-40 tror jag.
3. Jag andvänder: Rouge, fondation, maskara, läppglans och ibland ögonskugga.
4. Jag har väldigt olika favorit kläder.
5. Jag går och lägger mig runt 22.00-23.00. Och jag går upp 06.20 alla dagar förutom på måndagen hos mamma. När jag är hos pappa går jag upp 06.20 på tisdagen, torsdagen och fredagen. På måndagar går jag upp 08.00 hos pappa och 07.55 hos mamma. På onsdagar går jag upp 07.00 hos pappa.
Maybelline Mascara Falsies Mascara Very Black
Postat av: Lollo : 1. Tycker du att det är bättre att bo i Linneberge än i Åseda?

Svar: Jag tycker att det är jätte mysigt att bo här ute lite på landet kan man säga. Och jag tror att jag bor bättre här ute i Linneberga när jag är hos mamma än i Åseda. Men det ända tråkiga är att jag inte kan cykla till skolan sen när våren och sommaren börjar komma. Då kan jag bara göra det varannan vecka.

Postat av: Lisa : 1. Är du duktig i skolan?
2. Tycker du att du är bra på fotboll?
3. Tycker du om din blogg?
4. Läser du Fokis blogg?
5. Läser du Kissies blogg?
6. Läser du Kenzas blogg?
7. Vilken blogg tycker du är roligast att läsa?
8. Hur mycket är du på datorn per dag?
9. Tycker du om att blogga?
10. Vill du ha en kille?
11. Hur ska jag göra för att få en sån bra blogg som dig?
12. Tycker du själva att du skulle passa i brunt hår?

Svar: 1. Jag tycker att jag sköter läxor och prov och sånt. Mer kan jag inte säga själv.
2. Jag kan inte säga det själv.
3. Haha, vet inte vad jag ska säga på denna frågan. Som dom andra två frågorna kanske. Jag kan inte säga det själv.
4. Ja, jag läser Fokis blogg.
5. Jag gjorde det men det gör jag inte längre.
6. Nej det gör jag inte men läser den lite då och då.
7. Jag tycker om alla mina kompisars bloggar och Fokis såklart. Kan inte bara säga en.
8. Jag vet inte. Ropor lite ifall jag har saker att göra eller inte. Runt 1-6 timmar per dag kanske.
9. Jag älskar att blogga.
10. Vem vill inte ha?
11. Ingen aning. Skriv om vad du tycker är intressant och få insperation av andra bloggar t.ex: Fokis och Kenzas (www.fokis.se och www.kenzas.se).
12. Jag tror faktiskt att jag kan göra det.


Postat av: Hellu : Vem är snyggast av dina vänner tycker du?

Svar: Mina vänner är snyggast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0