STUDERING PÅ HÖG NIVÅ

Hello.

Först och främt så vill jag säga förlåt för denna dåliga uppdatering jag har haft igår och även idag. Jag ska försöka att ändra på detta. Men jag tror även inte att det kommer att hända på minst 2 veckor. Jag har nämligen 2 prov nästa vecka. Ett på onsdag och ett på torsdag. Massa läxor har jag också. Imorgon ska jag åka och ta pass och även shoppa lite efteråt. Fotbolls träning har det blivit på onsdagar också så nu är det fullt upp i veckorna. Men jág ska i alla fall försöka med 1-2 inlägg varje dag. Dagen har varit jätte bra. Börjde med spanska, 2h matte, svenska och sist historia. Tisdagar brukar vara tråkiga men denna tisdag var faktiskt rolig och bra. Efter skolan åkte jag och köpte lite smått och gott och sen åka hem och satta sig och plugga i några timmar. Duscha och äta lite. Ska upp och börja plugga nu igen. Ska se ifall jag orkar kolla på Big Brother ikväll. Annars blir det att lägga sig tidigt. Men nu ska jag kolla lite annat på datorn innan jag ska gå upp igen.


Den tidningen till vänster var det min fråga var med i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0