SPORT LUNCH

Idag vaknade jag runt halv nio tiden. Bestämde mig för att bädda rent i sängen idag så jag gjorde det. Bild på det kommer att komma upp på bloggen. Efter jag hade bäddat rent tog jag på mig mjukis kläder och sen gick jag ner och åt frukost. Två mackor fick det bli. Igår såg jag Letters To Juliet och den var riktigt bra. Den rekomenderar jag er att se. Den är inte så specielt ny den filmen men jag har aldrig fått en chans att kolla på den. Och igår när vi hyrde den kostade den bara 19 ynka kronor. Sen igår smakade jag en choklad som heter Sport Lunch. Jag har alltid trott att den chokladen var äcklig men den var helt tvärtom, super god var den. Igår när vi åkte in till Vetlanda så gick jag in till en bok affär för att köpa Meg Cabot böckerna. Men dom fanns tyvärr inte. Så då sa mamma att vi kunde beställa dom på internett. Så ska fråga mamma ifall vi kanske kan göra det idag. I eftermiddag ska vi åka till Växjö och äta på Mc'donalds. Är riktigt sugen på det idag. Jag ska nu gå upp och fixa iordning lite gran. Vi hörs snart igen.

/Julia ♥

Jag utanför Cubus på Grand Samarkand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0