BIG BROTHER


Nu sitter jag här framför datorn och kollar på pyjamaser på H&M. Hittar jätte många fina och söta som jag vill ha i min gaderob. Träningen gick bra idag. Hade Teamtalk efter och det gick också bra. Cup den 1 april blir det i Moheda inomhus på grus. Det kommer att bli super kul att få sätta igång igen. När jag kom hem åt jag och duschade. Blev ingen tjejkväll för vi inte kunde vara hemma hos någon. Satt mig framför datorn sen med chips och juice och har ägnat hela min tid åt datorn hela kvällen. Jag ska borsta mina tänder nu och sen så ska jag få välja mellan två saker. Att se Big Brother nu eller lägga mig i sängen och läsa i den nya Frida tidningen. Jag tror att jag ska slänga mig i soffan och kolla på Big Brother faktiskt. Men det började ju för mer en en kvart sen så nu måste jag skynda mig lite. Hoppas att ni har haft en bra start på dagen.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0