PLUGGAR

Sitter här vid mitt skrivbord och pluggar på samhäll, veckans ord och lite spanska. Matte har jag pluggat också. Men jag ligger fortfarande efter. Fastnade på ett tal så då lade jag ihop boken. Men jag kan alla veckans ord, fem frågor på samhället och inte så jätte mycket på spanskan. Men lite kan jag. Hoppade in i duschen som sa jag innan och tog på mig mjukis kläder som jag också sa innan. Efter pluggade jag och sen åt jag god mat. Jag gjorde ett inlägg innan om Dagens Fråga. Och snälla, kan ni inte slänga in en enda ynka kommentar och säga om ni tycker att jag skulle passa i brunt hår. Skulle bli väldigt tacksam för några kommentarer. Dagens outfit kommer inte på bloggen idag. Tog inte kort på den idag på morgonen eftersom mitt batteri i kameran tog slut. Men nu är batteriet full laddat igen. Vid åtta ska jag kolla på Glee tror jag. Har börjat gilla det skarpt. Så ska nog köpa en boxer om Glee så jag kan kolla från början (När jag har pengar). Nu: Plugga vidare lite.

/Julia ♥

Innan

Igår kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0