PLUGGA OCH SLAPPA

Hello.

Tova och jag tog bussen till Växjö igår och kollade på Hur många lingon finns det i världen. Själv tyckte jag att det var kanon rolig. Vi missade lite av filmen i början för vi glömde bort tiden men det gjorde inte så mycket. Tog bussen hem vid kvart över åtta och var hemma runt nio tiden. När jag kom hem satt jag i en DVD i tven och somnade till den. Var riktigt trött efter en rolig men även stressig dag. Vaknade runt åtta tiden idag och bäddade sängen, fixade lite i rummet och åt frukost. Ska snart åka till Åseda till pappa. Hem till mamma sen igen och börja plugga lite geografi och matte. Denna dag tror jag bara kommer att bestå av att plugga och slappa. Ska fixa lite grejer nu.


Plugg, plugg, plugg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0