OSTBÅGAR OCH TEÉ

Sitter här hemma med tränings kläderna på och äter ostbågar och dricker teé. Skolan gick snabbt och var väldigt roliga lektioner. Känns verkligen som att jag har börjat lyssnat mera så jag fattar mer än jag brukar. Vi började dagen med sovmorgon till halv 10. Geografi, engelska, Entrepenör (Svenska) och avslutade med spanska. Vid fem ska jag träna fotboll med laget. Känns kanon. Efter jag kommit hem ska jag duscha såklart och efter ska jag sätta mig och plugga på, spanska glosorna, samhälls förhöret och kemi läxan. Vi har matte läxa också men jag fastnade på ett tal så jag ska jobba med läxan imorgon på matten när vi har två timmars lektion. Vi har rätt mycket denna veckan tycker jag. Måndag: Entrepenör läxa. Tisdag: Historia läxa och spanska glosor. Onsdag: kemi läxa, matte läxa och samhälls förhör. Torsdag: Veckans ord. Fredag: Inget. Det är ingen läxfri vecka om jag får säga så. Det var allt jag hade på hjärtat.

/Julia ♥

TRAMS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0