MENTOS MINT

Sitter hemma hos pappa och äter mentos med smaken mint och är på datorn. Ikväll ska jag inte göra någoting särskillt. Bara vara hemma och äta god mat, massa gott, bl.a: mentos mint, daim tårta och marabou digestive, mumsigt. Hyra hem en film ska jag göra också. Love and other disaters heter den. Kommer att ge betyg på den efter jag har sätt den såklart. Skolan var jätte bra idag. KF-tid, idrott, engelska, ÄÖ och bild. Rolig dag. Efter skolan tog jag bussen hem till mamma och hämtade mina väskor. Jag var dock hemma själv eftersom mamma och Peder har åkt till London. Pappa kom och hämtade mig sen och när jag kom hem packade jag upp och sen satt jag mig vid datorn. Blev sugen på Daim tårta så jag gick ner till Konsum och köpte det som jag ska mysa på ikväll förutom filmen för den hyr jag på tven. Tror att det var allt som jag hade på hjärtat. Vi kommer naturligtvis att höras mer under kvällen. Men jag sätter punkt på detta inlägget nu.

/Julia ♥

Biljetten till slottet. Stockholm, Januari 2011!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0