MELLANMÅL, SPRINGA, VATTENGYMPA

Skolan gick snabbt, matte, samhäll, spanska och svenska. Ta bussen hem och packa upp, packa till pappa och byta om till springkläderna. Tova och jag ska ta en springtur innan vi beger oss till Hälsans Hus för vatten gympa med laget. Har nyss ätit lite mellanmål. Fick bli två mackor och teé. Pluggat har jag gjort också. Kan hela dödsriket nu också. Bara Illiaden och Odysseén och Trojanska Kriget kvar sen så ska jag kunna det. Provet är på tisdag så har några dagar kvar till att plugga. Fick ett sådant blogsug innan så kommer nog bli mycket att jag bloggar nu på eftermiddagen men inte ikväll. Vatten gympan börjar vid 19.30 och jag vet inte när den slutar. Sen när jag kommer hem: Packa upp, plugga och sen Sova. Har inget specielt att göra så kanske bloggar några inlägg sen lägga sig och glo på tve ett tag. Vi hörs snart.

/Julia ♥

Elitfönster cup! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0