MATTE OCH SAMHÄLL

Har nyss packat till mamma och ätit mat. Ska sätta mig och plugga matte nu hade jag tänkt. Ska göra matte läxan tills onsdag så har jag det gjort. Och plugga matte också. Samhäll ska jag plugga på också. Glömde spanska boken och kemi boken i skolan så får ta hem det imorgon från skolan och börja plugga lite på lördagen eller söndagen. Har ÄÖ imorgon med så då kan jag ju plugga där, hur bra? Ikväll ska jag nog inte göra någoting särskilt. Antigen ska jag hyra hem en film eller ligga och läsa i den nya boken jag lånade idag. Vad skulle ni välja? Och snälla. Kan ni inte kommentera på frågestunden. Vill så gärna ha många frågor som jag kan få ge er svaren på. Får inte så många kommentarer per dag så skulle bli jätte glad för några frågor. Slösa bara en minut på att skriva en kommentar. Allt jag hade på hjärtat.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0