KLADDKAKA

Sitter och äter på en kladdkake bit. Kom hem från skolan för ett tag sen. Samhäll, matte, idrott och kemi var det på schemat idag. Bara kemin och idrotten som var roligt. Har ingeting bestämt idag. Eller kanske ska jag va med Julia och kolla på bio men det är inte bestämt än. Hon skulle smsa mig så då får vi se om det blir det eller inte. Ska nog hoppa in i duschen annars och städa mitt rum lite. Skitigt, skitigt är det. I alla fall golvet och så är det lite dammigt. Plugga lite samhäll och svenska ord också. Och ifall det blir bio så duschar jag när jag kommer hem. Trevligt att veta detta va? Känner att mitt hår är fettigt och att hela jag är skitigt så vill hoppa in i duschen nu. Tror det blir att göra det så tar jag på mig mjukis kläder efter det, bra, bra. Så nu ska jag duscha tror jag. Vi hörs när vi hörs.

/Julia ♥

Winter Picture!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0