KEMI

Hello.

Sitter här i pyjamas och har kollat på Sveriges Mästerkock. Kollade bara i början och inte i slutet så jag vet ine vem som åkte hem. Den som vet kan gärna kommentera det så att jag vet. Innan pluggade jag kemi. Jag gjorde en TDS sen fastnade jag och stängde igen boken. Rensade mitt nattusbord och mitt lilla bord innan också. Så nu är det mycket stillrenare och finare. Jag ska gå och borsta mina tänder snart och sen krypa till korgs. Ska lägga mig i sängen med svenska pappret så jag kan läsa igenom det och en Frida tidning. Hoppas att ni har haft en bra onsdag. Godnatt och dröm söta drömmar.


Kommentarer
Postat av: t7iolö8

DEt var Björn som åkte ut ! :D

2011-03-24 @ 06:27:34
URL: http:// [email protected]
Postat av: t7iolö8

Det var Björn som åkte ut! :) du har en jätte fin blogg ^^

2011-03-24 @ 06:28:34
URL: http:// [email protected]
Postat av: Julia (Svar Till T7iolö8)

Okej då vet jag! :) och tack så mycket :D

2011-03-24 @ 07:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0