JAG KOM MED!

Hello.

Nu sitter jag här hemma med tränings kläderna på. Väntar på att min mamma ska komma hem så hon kan fixa en sak till mig. Idag på träningen går vi på grus. Ska bli helt underbart att få ägna sin tid ute istället för inne. Speciellt i detta fina väder som är idag. Skola = snabb dag. Geografi, simning, svenska och spanska. Riktigt lugn och skön dag. Bara lite stress på simningen med annars var väl allt bra. Tog bussen hem och drog på mig tränings kläderna och packade upp väskan. Bara en jätte rolig sak som jag måste berätta. Igår när jag läste i min Frida tidning så kom jag till sidan då man kan fråga en som heter Lisa om skolan och framtiden och sånt. Och när jag läser andras frågor och är på den sista så läser jag min egna fråga. Kom ni ihåg när jag skrev här på bloggen att jag hade skickat in en fråga om vilken linje jag ska ta m.m. Den kom inte med första gången men det gjorde den nu. Blev jätte glad för det. Men nu hinner jag inte sitta kvar här framför datorn mera. Vi hörs senare ikväll.



Bild på Johanna, mig och Wilma!

Kommentarer
Postat av: Sofia Rudbeck <3

Glöm inte Frida-tidningen inom (a'

;*

2011-03-28 @ 19:45:23
Postat av: Anonym

Oj, jag menar imon :D

2011-03-28 @ 19:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0