HEMMA FRÅN TOVA

Hello.

Har nyss kommit hem från Tova. Vi satt på hennes altan med popcorn och choklad mjölk framför en himmel fullt med stjärnor och en välbehövlig pratstund med Tova, riktigt mysigt var det. Bilder kommer att komma imorgon. Och nu tror ni säkert att det är från när jag var hos Tova men det är det inte. Hade inte med mig kameran dit så tog tyvärr inga kort. Men det är inte helt säkert att det kommer bilder imorgon heller. Har en hel del att göra. En del av sakerna som jag ska göra är att: Plugga veckans ord, plugga engelska glosor och en hel annat som jag inte tar upp på bloggen. Imorgon ska jag cykla till skolan har jag bestämt. Så hoppas på att vädret blir lika fint som det har varit idag. Ska hoppa till sängs nu. Hoppas att ni har haft en bra dag.


Bild från Wilma Petersson's blogg. (www.wilmapetersson.blogg.se)

Från höger: Johanna, Sofia och Tova som jag var hos ikväll! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0